avatar Ten blog rowerowy prowadzi Hruby z miasteczka Mieszkowice, Szczecin. Mam przejechane 23637.36 kilometrów w tym 6047.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.14 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Hruby.bikestats.pl

Środa, 14 lipca 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Bukowa z Gawronami

Sobota, 19 czerwca 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Z Kasią,Elwirką i Ravenem z Kijewa kawałek czerwonym szlakiem potem skręt na czarny który po jakimś czasie odbija w prawo - my pojechaliśmy cały czas drogą do skrzyżowania z żółtym i zjechaliśmy do Klęskowa. Próbowaliśmy najpierw zielonym szlakiem dojechać do niebieskiego żeby nim dostać się do czarnego na Bukowiec. Ale się nie udało. W międzyczasie Krzysiek zaliczył lot przez kierownice :). Zjechaliśmy prawie do autostrady i wtedy niebieskim dojechaliśmy do czarnego. Przy podjeździe pod jedną z większych górek za późno zmieniłem na najmniejszą koronkę z przodu i jak się później okazało zgiąłem jedno ogniwo łańcucha. Dobrze że Krzysiek miał rozkuwacz bo inaczej byłby koniec wyjazdu. Pod tą samą górkę Elwira miała wywrotkę. W wąwozie przed Bukowcem Krzyśkowi udało się podjechać na drogą stronę. Przy nachyleniu ponad 25" nie lada wyczyn. Po dojechaniu do asfaltu pojechaliśmy w kierunku Kołowa do parkingu przy głazie "Serce puszczy" i zjechaliśmy żużlówką prawie do Biinowa. Przed polem golfowym odbiliśmy na czarny szlak.Bardzo zniszczona droga która skończyła się w polu :). Zawróciliśmy i znaleźliśmy dojazd do niebieskiego prowadzącego z Kołowa do Binowa. W międzyczasie zrobiliśmy dłuższy postój.Pojechaliśmy dalej czarnym przez Ustronie. Przy przejeździe przez pole Elwirka miała kolejną wywrotkę.Po dojechaniu do niebieskiego szlaku pojechaliśmy do Binowa a następnie bardzo długi podjazd do Kołowa i zjazd cały czas Niebieskim do Kijewa.

Bukowa- "Vadame"

Piątek, 18 czerwca 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Z Kijewa kawałek czerwonym a potem czarnym - niezły hardkor - szlak do przejścia a nie do jechania -ale przejezdny :) Potem ścieżką przez las do nadajnika radiowego, następnie przez Kołowo do stadniny Koni i w lewo brukiem szlakiem czerwonym ostro w dół do Kijewa

Kijewo - Bukowa - Kijewo

Wtorek, 8 czerwca 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Z Kijewa czerwonym szlakiem w kierunku Kołowa , - spory kawałek po bruku. Niedaleko przed stadniną z Kołowie zmyłka szlaku i zjazd w kierunku Jezierzyc. Z powrotem asfaltem pod górę do Kołowa,zjazd niebieskim w kierunku Binowa i odbicie na czarny i nim przez "wąwóz" w kierunku Jeziora Glinne Ogólnie masakra - błoto,koleiny,gałęzie.Adrenalina kilka razy mocno podskoczyła :) .Następnie niebieskim do Binowa. Z Binowa przez las do parkingu przy głazie Serce Puszczy i w dół żółtym w kierunku Klęskowa, odbicie na czarny i dojazd do Kijewa.

Czepino - Szczecin przez Bukową

Czwartek, 3 czerwca 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Na PKP i do Czepina pociągiem. Czarnym szlakiem do Wełtynia. Ogólnie OK - nawet oznaczony ale przy skrzyżowaniu z czerwonym i tak pomyliłem drogi.Z Wełtynia planowałem zielonym szlakiem "Woja Żelisława" pojechać do Żelisławca. Najpierw droga skończyła mi się przy jakimś gospodarstwie gdzie obskoczyło mnie stado psów. Później jak już szlak znalazłem to zaraz za Wełtyniem skończył się w polu. Zawróciłem i postanowiłem pojechać niebieskim szlakiem "równiny Wełtytńskiej " do Chlebowa. Skończyło się jeżdżeniem po polu ale do Chlebowa trafiłem i dalej znanym już niebieskim szlakiem dalej polem do puszczy.Niebieskim szlakiem do czarnego,potem kawałek czerwonym i dalej żużlówką do parkingu przy Lipie Pokoju. Do Góry Bukowiec asfaltem a potem czarnym szlakiem w dół. Udał mi się nawet zjazd do wąwozu :)))Czarnym szlakiem do niebieskiego ,nim do bruku i pod górkę na żółtego.Do skrzyżowania z niebieskim i dalej w kierunku Podjuch "żółtym górnym" Z Podjuch autobus 61.

Bukowa- Czarny Szlak

Niedziela, 25 kwietnia 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Z Kasią. Do Podjuch autobusem. Potem ulicą Smoczą cały czas pod górę po bruku do przejazdu pod autostradą. Dalej jakiś kilometr asfaltem (cały czas pod górę) a następnie do lasu na czarny szlak. Najpierw ostra górka a potem pierwszy szybki zjazd po którym znowu ostro i długo pod górę aż do skrzyżowania ze szlakiem zielonym.My dalej czarnym - szalony zjazd do skrzyżowania z niebieskim i znowu ostro pod górę do Bnówka.Przy połączeniu szlaków czarnego z czerwonym bardzo ostry podjazd - jedyny tego dnia niepokonany na siodełku.Tam zgubiliśmy szlak (bardzo zła droga przez wycinkę drzew). żeby znaleźć go kawałek dalej i znowu zgubić.Były oznaczenia ale odcinek jest zupełnie nieuczęszczany. Znowu było jeżdżenie po polach i przedzieranie się przez las.Dotarliśmy do pięknego małego jeziorka od którego czarny szlak prowadzi w dół super wąwozem. Droga bardzo trudna. Gałęzie,dziury i koleiny i wszystko pod grubą warstwą liści.( Kasia stłukła sobie tam piszczel o padało) Ale miejsce super.Dojechaliśmy do niebieskiego szlaku którym pojechaliśmy do Binowa. Kawałek asfaltem wzdłuż pola golfowego i zjazd na czarny a nim do czerwonego i dalej drogą odchodzącą w prawo do asfaltu przy rozwidleniu szlaków przy Lipie Pokoju. Potem już cały czas asfaltem do Podjuch. Bardzo szybki zjazd - max 56,4. W Podjuchach na pętli do autobusu. Do domu a potem Lancią po Ewe i na basen do Gryfina.

Bukowa solo

Sobota, 17 kwietnia 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Na Szmaragdowe Transitem.Od Szmaragdowego zielonym szlakiem do czerwonego następnie koło Głazu Grońskiego do czarnego i cały czas czarnym na Bukowiec. W większości ostro pod górę z kilkoma zjazdami i pokonaniem wąwozu przy zjeździe do którego wykonałem lot przez kierownicę :). Po drodze spotkałem dwóch fajnych gości i trochę jechaliśmy razem. Od Bukowca oni pojechali na Binowo a ja czerwonym i czarnym na Podjuchy. Osstroo w dół i kilka ostrych krótkich podjazdów. Przed autostradą odbiłem na żółty i dojechałem do niebieskiego którym wróciłem nad Szmaragdowe. Przed samym parkingiem złapałem gumę.

Puszcza Bukowa- od Szmaragdowego

Niedziela, 11 kwietnia 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

BYŁO ZAJEBIASTRZO :)) Z Kasią podjechaliśmy autobusem do Podjuch.Dalej już na rowerach na Szmaragdowe. I zaczeły się GÓRY.Niebieskim szlakiem cały czas pod górę do asfalty. Potem nie w tą stronę co planowaliśmy i zjechaliśmy do autostrady koło Podjuch. Złótym szlakiem z powrotem do niebieskiego i znowu w kierunku Binowa.Przy rozwidleniu w pobliżu jeziora Binowskiego zamiast w lewo pojechaliśmy w prawa,dojechaliśmy do bruku i nim do strzelnicy wojskowej a potem pod nowo wybudowaną S3 do leśniczówki w Radziszewku.Z tamtąd zamiast w stronę Szczecina pojechaliśmy zielonym rowerowym do Starych Brynek. Asfaltem do Chlebowa i z Chlebowa przez pole z powrotem do Puszczy w okolice jeziora Binowskiego.Z Chlebowa do puszczy teoretycznie prowadzi niebieski szlak ale jest on zupełnie nieuczęszczany.Po dotarciu do drogi pojechaliśmy niebieskim a potem zielonym szlakiem i dojechaliśmy do autostrady w pobliżu jeziora Szmaragdowego. Pojechaliśmy bardzo piaszczysta drogą wzdłuż autostrady i dojechaliśmy za hotel Panorama. Potem tylko szybki zjazd do Podjuch, na lody i do autobusu.