avatar Ten blog rowerowy prowadzi Hruby z miasteczka Mieszkowice, Szczecin. Mam przejechane 23637.36 kilometrów w tym 6047.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.14 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Hruby.bikestats.pl

Kwiecień, 2010

• Sprzęt RASH

Bukowa- Czarny Szlak

Niedziela, 25 kwietnia 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Z Kasią. Do Podjuch autobusem. Potem ulicą Smoczą cały czas pod górę po bruku do przejazdu pod autostradą. Dalej jakiś kilometr asfaltem (cały czas pod górę) a następnie do lasu na czarny szlak. Najpierw ostra górka a potem pierwszy szybki zjazd po którym znowu ostro i długo pod górę aż do skrzyżowania ze szlakiem zielonym.My dalej czarnym - szalony zjazd do skrzyżowania z niebieskim i znowu ostro pod górę do Bnówka.Przy połączeniu szlaków czarnego z czerwonym bardzo ostry podjazd - jedyny tego dnia niepokonany na siodełku.Tam zgubiliśmy szlak (bardzo zła droga przez wycinkę drzew). żeby znaleźć go kawałek dalej i znowu zgubić.Były oznaczenia ale odcinek jest zupełnie nieuczęszczany. Znowu było jeżdżenie po polach i przedzieranie się przez las.Dotarliśmy do pięknego małego jeziorka od którego czarny szlak prowadzi w dół super wąwozem. Droga bardzo trudna. Gałęzie,dziury i koleiny i wszystko pod grubą warstwą liści.( Kasia stłukła sobie tam piszczel o padało) Ale miejsce super.Dojechaliśmy do niebieskiego szlaku którym pojechaliśmy do Binowa. Kawałek asfaltem wzdłuż pola golfowego i zjazd na czarny a nim do czerwonego i dalej drogą odchodzącą w prawo do asfaltu przy rozwidleniu szlaków przy Lipie Pokoju. Potem już cały czas asfaltem do Podjuch. Bardzo szybki zjazd - max 56,4. W Podjuchach na pętli do autobusu. Do domu a potem Lancią po Ewe i na basen do Gryfina.

Głębokie i okolice

Sobota, 24 kwietnia 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Z Kasią.Z domu przez Cmentarz Centralny na Ku Słońcu,potem wzdłuż Derdowskiego do skrzyżowania z 26 Kwietnia i dalej ścieżką rowerową na Krzekowo,dalej koło strzelnicy i jednostki wojskowej do Wojska Polskiego i nad Jezioro Głębokie.Czerwonym szlakiem wzdłuż jeziora a potem dalej przez Żółtew do Bartoszewa. Przez las prawie cały czas po piasku.Z Bartoszewa żółtym szlakiem do Leśna Starego a następnie czarnym (koło wysypiska śmieci) do Leśna Górnego. Stamtąd niebieskim szlakiem z powrotem na Głebokie. Super szlak przez lasy. Kilka rewelacyjnych zjazdów. Od Głębokiego tą samą trasą powrót do domu.

• Sprzęt Czarnuch nr 1

Polska na Rowery - Forsowanie Odry :)

Niedziela, 18 kwietnia 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Z ekipą Cedyńskiego Klubu Rowerowego - w ramach akcji Polska na rowery

Bukowa solo

Sobota, 17 kwietnia 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Na Szmaragdowe Transitem.Od Szmaragdowego zielonym szlakiem do czerwonego następnie koło Głazu Grońskiego do czarnego i cały czas czarnym na Bukowiec. W większości ostro pod górę z kilkoma zjazdami i pokonaniem wąwozu przy zjeździe do którego wykonałem lot przez kierownicę :). Po drodze spotkałem dwóch fajnych gości i trochę jechaliśmy razem. Od Bukowca oni pojechali na Binowo a ja czerwonym i czarnym na Podjuchy. Osstroo w dół i kilka ostrych krótkich podjazdów. Przed autostradą odbiłem na żółty i dojechałem do niebieskiego którym wróciłem nad Szmaragdowe. Przed samym parkingiem złapałem gumę.

Puszcza Bukowa- od Szmaragdowego

Niedziela, 11 kwietnia 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

BYŁO ZAJEBIASTRZO :)) Z Kasią podjechaliśmy autobusem do Podjuch.Dalej już na rowerach na Szmaragdowe. I zaczeły się GÓRY.Niebieskim szlakiem cały czas pod górę do asfalty. Potem nie w tą stronę co planowaliśmy i zjechaliśmy do autostrady koło Podjuch. Złótym szlakiem z powrotem do niebieskiego i znowu w kierunku Binowa.Przy rozwidleniu w pobliżu jeziora Binowskiego zamiast w lewo pojechaliśmy w prawa,dojechaliśmy do bruku i nim do strzelnicy wojskowej a potem pod nowo wybudowaną S3 do leśniczówki w Radziszewku.Z tamtąd zamiast w stronę Szczecina pojechaliśmy zielonym rowerowym do Starych Brynek. Asfaltem do Chlebowa i z Chlebowa przez pole z powrotem do Puszczy w okolice jeziora Binowskiego.Z Chlebowa do puszczy teoretycznie prowadzi niebieski szlak ale jest on zupełnie nieuczęszczany.Po dotarciu do drogi pojechaliśmy niebieskim a potem zielonym szlakiem i dojechaliśmy do autostrady w pobliżu jeziora Szmaragdowego. Pojechaliśmy bardzo piaszczysta drogą wzdłuż autostrady i dojechaliśmy za hotel Panorama. Potem tylko szybki zjazd do Podjuch, na lody i do autobusu.

Wałem wzdłuż Odry z Kasią

Środa, 7 kwietnia 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Z Mascherin do Gartz ścieżką rowerową przez las. Potem wałem przeciwpowodziowym do Friedrichsthal. Tam róndka przez las po piachu i przez pola z powrotem do wału i powrót tą samą drogą. - Do i Mescherin przyjechaliśmy Transitem

Kategoria za granice

Moryń

Sobota, 3 kwietnia 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Z Mieszkowic lasem do Bielina, asfaltem do Gądna. Dalej ścieżką wzdłuż jeziora do Morynia i powrót asfaltem przez Macierz.