avatar Ten blog rowerowy prowadzi Hruby z miasteczka Mieszkowice, Szczecin. Mam przejechane 23637.36 kilometrów w tym 6047.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.14 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Hruby.bikestats.pl
  • Sprzęt Czarnuch nr 1

Bukowa z Gawronami

Sobota, 19 czerwca 2010 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Z Kasią,Elwirką i Ravenem z Kijewa kawałek czerwonym szlakiem potem skręt na czarny który po jakimś czasie odbija w prawo - my pojechaliśmy cały czas drogą do skrzyżowania z żółtym i zjechaliśmy do Klęskowa. Próbowaliśmy najpierw zielonym szlakiem dojechać do niebieskiego żeby nim dostać się do czarnego na Bukowiec. Ale się nie udało. W międzyczasie Krzysiek zaliczył lot przez kierownice :). Zjechaliśmy prawie do autostrady i wtedy niebieskim dojechaliśmy do czarnego. Przy podjeździe pod jedną z większych górek za późno zmieniłem na najmniejszą koronkę z przodu i jak się później okazało zgiąłem jedno ogniwo łańcucha. Dobrze że Krzysiek miał rozkuwacz bo inaczej byłby koniec wyjazdu. Pod tą samą górkę Elwira miała wywrotkę. W wąwozie przed Bukowcem Krzyśkowi udało się podjechać na drogą stronę. Przy nachyleniu ponad 25" nie lada wyczyn. Po dojechaniu do asfaltu pojechaliśmy w kierunku Kołowa do parkingu przy głazie "Serce puszczy" i zjechaliśmy żużlówką prawie do Biinowa. Przed polem golfowym odbiliśmy na czarny szlak.Bardzo zniszczona droga która skończyła się w polu :). Zawróciliśmy i znaleźliśmy dojazd do niebieskiego prowadzącego z Kołowa do Binowa. W międzyczasie zrobiliśmy dłuższy postój.Pojechaliśmy dalej czarnym przez Ustronie. Przy przejeździe przez pole Elwirka miała kolejną wywrotkę.Po dojechaniu do niebieskiego szlaku pojechaliśmy do Binowa a następnie bardzo długi podjazd do Kołowa i zjazd cały czas Niebieskim do Kijewa.