avatar Ten blog rowerowy prowadzi Hruby z miasteczka Mieszkowice, Szczecin. Mam przejechane 23637.36 kilometrów w tym 6047.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.14 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Hruby.bikestats.pl
  • Sprzęt RASH

Szklarska Poręba

Czwartek, 9 września 2010 · dodano: 17.01.2013 | Komentarze 0

DZIEŃ PIERWSZY - Ja ,Kasia,Elwira,Agnieszka i Krzysiek. Zjazd z kwatery Chatka Puchatka z 11 listopada do Informacji Turystycznej,przejazd koło dworca kolejowego "Południowy Stok" - skręt w prawo, stromy podjazd wzdłuż wyciągu orczykowego (około 500 m.)nie do podjechania, potem skręt w lewo w Brzozową Aleję. Skrzyżowanie dróg - spotkanie ze znakami niebieskimi, skręt w prawo.Podjazd bardzo kamienistym szlakiem- z Krzyśkiem musieliśmy kawałek wrócić - potrzebna była woda utleniona i plaster bo Aga o pedał skaleczyła piszczel. Rozdroże pod Izerskimi Garbami (Kopalnia Stanisław).Piękny widok na Karkonosze. Zjazd do Rozdroże pod Cichą Równią - skręt w prawo. Skrzyżowanie Konnej Ścieżki z Siwą Drogą (Jagnięcy Jar) - skręt w lewo, znaki żółte. Siwa Droga - krzyżówka -dojazd do Chatki Górzystów tam piwko i jedzenie -powrót do Izery, skręt w lewo.Popsuła się pogoda - zaczęło padać. Skrzyżowanie z niebieskim szlakiem - skręt w prawo. Skrzyżowanie z czerwonym szlakiem - skręt w lewo (Dziczy Jar).Osiedle Orle - wzdłuż Izery. W lewo za znakami czerwonymi - "Samolot". Przełęcz Szklarska - wjazd na drogę E-65, zjazd z E-65 przy przystanku PKS Jakuszyce. Przejazd kolejowy pod Walońskim Kamieniem. Informacja Turystyczna.- podjazd z powrotem do kwatery DZIEŃ DRUGI - Ja,Krzysiek i pan Stanisław ;właściciel kwatery. Zjazd do Szklarskiej,przejazd koło skweru Radiowej 3.Przejazd przez las szeroką szutrówką z super 3 km zjazdem do Most na Kamiennej koło hotelu "Las" - przejazd przez drogą E-65.Tam pan Stanisław się odłączył i pojechał asfaltem. Bardzo stromy podjazd - częściowo podprowadzony.Zjazd do asfaltu i znowu podjazd czarnym szlakiem a potem techniczny zjazd do skrzyżowania szlaków - i dalej ostry zjazd żółtym szlakiem do Górzaniec - spotkaniem z panem Stanisławem potem dziesięcio-kilometrowy podjazd szutrówką na Izerskie Rozdroże do drogi E 65. Podjazd żółtym szlakiem na Rozdroże pod Kopą.Kolejne 6 km podjazdu. Z rozdroża w kierunku Kopalni Stanisław przez Przednią Kopę - przepiękne widoki na Izery i Karkonosze. Z Kopalni na Wysoki Kamień - tam piwko i fasolka po bretońsku. Z Kamienia bardzo ostry zjazd do Szklarskiej.