avatar Ten blog rowerowy prowadzi Hruby z miasteczka Mieszkowice, Szczecin. Mam przejechane 23637.36 kilometrów w tym 6047.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.14 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Hruby.bikestats.pl

GRUZJA Udabno - Melani ( Waża)

Wtorek, 3 września 2013 · dodano: 27.11.2013 | Komentarze 0

Po zjedzeniu śniadania i zwinięciu namiotów ruszyliśmy w kierunku საგარეჯო SAGAREJO. Początkowo droga prowadziła ostro pod górę. Z Udabno w tle :)

I nadal pod górę.

A potem krajobraz zaczął się zmieniać. Zaczęły się pierwsze zjazdy. Na zjazdach "sakwiarze" - Kasia i Janusz byli szybsi bo z Extra Whelem na ogonie starałem się nie przekraczać 40km/h. Szybko ich jednak doganiałem jak zaczynało się pod górkę. I tak dojechaliśmy do Kacheti nazywanej "ogrodem Gruzji" A konkretnie do Sagarejo. Gdzie dostaliśmy arbuza od przydrożnego handlarza.

Dalsza część dnia upłynęła nam na jeździ bardzo ruchliwą drogą w kierunku ბადიაური Badiauri gdzie zatrzymaliśmy się na obiad.

Były nawet plany zatrzymania się tam już na noc ale godzina była jeszcze dosyć wczesna i namówiłem towarzystwo do dalszej jazdy w obranym kierunku - czyli jak najdalej w kierunku სიღნაღი SIGHNAGHI.

I tak dotarliśmy do Melaani do Warzy

Gdzie po raz ostatni rozbielimy namioty ale już nawet tej nocy w nich nie spaliśmy. Ale o tym później.
Waża zaprosił nas najpierw na Czaczę

A skończyliśmy wieczór winem sąsiada Laxo Tino. Na zdjęciach widać naszych gospodarzy. Ważę i jego żonę Maje.

Zostaliśmy z Kasia zaproszeni "na pokoje" i noc spędziliśmy w łóżku a Janusz w namiocie.
Trzeba wspomnieć że Warza to prawdziwy "zawodowiec" w piciu :)

Ze względu na drugą awarię dętki przy wentylu i konieczności pojechania kolejnego dnia do Tbilisji po zapasowe dętki zostaliśmy u Warzy na kolejną noc. Przy okazji załatwiliśmy sprawę z telefonem. Kasia kupiła gruzińską kartę ale nie działał jej internet.