avatar Ten blog rowerowy prowadzi Hruby z miasteczka Mieszkowice, Szczecin. Mam przejechane 23637.36 kilometrów w tym 6047.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.14 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Hruby.bikestats.pl
  • Sprzęt RASH

Ogniska ,kiełbaski i gówno na twarzy

Niedziela, 6 września 2009 · dodano: 18.01.2013 | Komentarze 0

Kasia,Ewa(na rowerze Emilii) ,Elwira,Krzychu i Ja :). Od rana padało więc wyjazd stał pod znakiem zapytania. Nie ulękliśmy się jednak pogody :) No i nie padało jak pojechaliśmy. Z Mieszkowic do Kamionki i dalej polną drogą przez błota do "autostrady"i dalej przez las do zajazdu w okolicach Chełma.Koło kamionki wjechałem gdzieś w gówno które znalazło się na mojej twarzy a ja przez kilka kilometrów zastanawiałem się co mi ciągle śmierdzi :)Na zajeździe ognicho i kiełbaski. Potem na 114 w okolicach Gogolic. Na wierzę obserwacyjną nie można wejść :( Widoki z niej muszą być super. Zjazd ze 114,zmyłka trasy i znowu pod 114. I znowu zjazd ale w drugą stronę do Gogolic. Tam miałem max 55km/h. Z Gogolic przez Chełm Górny,Chełm Dolny z powrotem do Kamionki i do Mieszkowic.